Spojte sa s nmi

+421 904 853 249
ahoj@akcnezeny.sk
projectmanager@akcnezeny.sk

PR Manager

Kristína Mayer
+421 907 869 648
kristina@beecontent.sk

Redakcia

Veronika Samborská
veronika.samborska@akcnezeny.sk

Druhá vlna kampane od 365.bank „Chcem tento účet“, opäť s humorom, opäť v nových, nečakaných dvojiciach

Dátum

Zdieľať článok

Facebook
Twitter
LinkedIn

Po úspechu prvej vlny kampane „Chcem tento účet“ prišla 365.bank s jej pokračovaním. Druhá vlna už beží naplno, a aj tentokrát sledujú diváci sériu šiestich spotov, ktoré kombinujú situačný humor, svižné tempo a vizuálny kontrast postáv, zhmotnený v Milanovi Ondríkovi a Martinovi Nahálkovi.

Banka tak pokračuje v koncepte zameranom na jediný produkt – osobný účet od 365.bank a jeho výhody.

Hlavné úlohy a charaktery

 

V hlavných úlohách ďalšej série spotov sa predstavuje dvanásť nových, nečakaných dvojíc charakterov, ktoré na prvý pohľad oddeľuje úplne všetko – povolanie, životný štýl, spôsob komunikácie. Divákom sa pár Ondrík s Nahálkom ukážu napríklad v postavách matematika a míma, veštca, údržbára, baču s trhovníkom, či študenta a vodiča. A práve táto rozdielnosť sa stáva zdrojom humoru aj nositeľom hlavnej myšlienky: bežný účet od 365.bank si nájde cestu ku každému.

Igor Fekiač, Senior Brand Manager v 365.bank

Druhá vlna plynule nadviazala na sériu spotov pred letom, pričom vyzdvihuje ďalšie benefity bežného účtu od 365.bank, ako vedenie účtu bez poplatkov, digitálna pôžička do pár minút, prihlasovanie sa pomocou PIE kódu a pod.

„Pri tvorbe reklamného „sitcomu“ sme od začiatku pracovali s princípom „kontrastu ako pointy“. Kreatívny tím najprv spísal desiatky protikladných dvojíc – od ikonických, až po úplne nepravdepodobné kombinácie – a následne sme vybrali tie, ktoré už v prvých sekundách spotu vzbudzujú u diváka zvedavosť a očakávania. Pri dialógoch sme netlačili na pílu s nasilu vtipnými hláškami, skôr sme sa sústredili na humor a osobité výrazy oboch hercov, ktorých sme nechali hovoriť o benefitoch ich rečou, resp. rečou postáv,“ vysvetľuje Igor Fekiač, Senior Brand Manager v 365.bank.

Druhá vlna kampane

 

Druhá vlna kampane odštartovala v televízii 1. septembra, nasadená je tiež v digitále a na sociálnych sieťach. Kampaň pokračuje aj v outdoore, PR komunikácii, pribudli aj rádio spoty. Banka v rámci kampane predstavila aj interaktívny digitálny citylight v centre Bratislavy.

Kampaň „Chcem tento účet“ potvrdzuje, že 365.bank dlhodobo stavia na odvážnej a nekonvenčnej komunikácii. Humor nie je len spôsobom, ako zaujať pozornosť, ale aj nástrojom, ktorý z bežného bankového produktu robí tému na rozhovor. A keď sa na jednom mieste stretnú dva svety, ktoré by sa inak nikdy nepretli, výsledkom je reklama, ktorá má šancu stať sa rovnako zapamätateľnou, ako samotný produkt.

 

365.bank: 
Sme banka pre dnešných ľudí. Prinášame bankovníctvo, ktoré je v digitále postavené na princípe „mobile first“. Do pobočiek prinášame nový, neformálny model obsluhy klienta, založený na priateľskom vzťahu. Produkty a služby vytvárame tak, aby boli pre klientov jednoduché a príjemné na používanie. Viac na www.365.bank.

Zdroj foto: 365.bank, titulka: Screen Instagram (365.bank)

Tlačovú správu spracovala: Veronika Samborská

Aktuality

Súvisiace články